Honda CBR1000RR-R Fireblade

ZROZENÝ PRO ZÁVODY CBR1000RR-R Fireblade je motocykl postavený k plnohodnotné jízdě na závodní dráze. Vyšší otáčky a úžasný maximální výkon. Přesnější ovládání a brzdění. Důmyslná elektronika pro kompletní kontrolu na závodní trati. Všechno završuje dokonalá aerodynamika.

Skladem
544 900 Kč 450 331 Kč bez DPH
Kategorie: Supersport
Barva: Černá
Objem: 1000 ccm3
Řidičské oprávnění: A
Typ: Supersport
Objem: 1000
Výkon: 156,6 kW
ŘP: A
Točivý moment: 113 Nm
Spotřeba paliva: 6,21 l/100 km
Objem nádrže: 16,1 litru
Emise C02 (g/km): 148
ABS System: dvoukanálové ABS s IMU
Konektivita: Barevný TFT dislej
Zkušenosti od roku 1988
Zkušenosti od roku 1988
Motosalon v Praze
Motosalon v Praze
Moderní servis
Moderní servis
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Dárek zdarma
Dárek zdarma

DRUHÝ NEJLEPŠÍ VÁM NEMŮŽE STAČIT

Pro nás je to stejné. Proto jsme začali závodit začátkem 60. let a proto závodíme i dnes.

Závody jsou vždy výzvou, ale současně podporují zlepšování. Zvyšuje laťku. Vaši. Naši. Vše pro okamžiky naprosté dokonalosti. To vedlo ke vzniku modelu CBR1000RR-R Fireblade. Nezačínali jsme od nuly, jako technologický základ jsme využili náš stroj RC213V MotoGP a jeho sourozence do běžného provozu, RC213V-S. Výrazně jsme čerpali z vlastních zkušeností ze závodů MotoGP, abychom vyvinuli kapotáž, která má minimální odpor a současně zlepšuje ovladatelnost ve vysokých rychlostech pomocí křidélek, která snižují zvedání předního kola a zvyšují stabilitu při brzdění. CBR1000RR-R je model stvořený k soupeření. Se všemi výhodami.

HNACÍ SÍLA

Se závodními prvky je Fireblade o krok napřed.

Motocykl CBR1000RR-R je vybaven elektronikou, která zahrnuje šestiosou jednotku měření setrvačnosti (IMU), systém kontroly trakce Honda (HSTC) s 9 úrovněmi a nastavitelným řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol. Vyladěný a kultivovaný podvozek má hliníkový trubkový rám a kyvnou vidlici odvozenou z modelu RC213V-S, kompletní zavěšení Showa, tlumič HESD se 3 úrovněmi a přední brzdové třmeny Nissin. Vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor má mnoho společného se závodními motocykly. Kapalinou chlazený motor DOHC o objemu přesně 999,9 ccm má stejné vrtání a zdvih jako model RC213V-S a je vybaven převodovým soukolím s dílčími vačkami a titanovými ojnicemi.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: